Vissza a hírekhez

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

2019-10-24 08:55

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 37/2019.(II.14.)HÖ sz. határozata alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban

2019. október 24. napjától 2019. október 25. napjáig (2 munkanap),

igazgatási szünetet rendel el.

A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatási feladatok ellátásáról.

Haláleset bejelentése (anyakönyvezés) esetén 2019.10.24. csütörtökön a 06-31-328-9258-es, 2019.12.25. pénteken a 06 30 998-4547-es mobilszám hívható.

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2019. október 22. (kedd).

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2019. október 28. (hétfő).

Megértésüket köszönjük!




További hírek

Tájékoztatás a Kormányablak és az okmányiroda ügyfélfogadási rendjéről
Tájékoztatás a Kormányablak és az okmányiroda ügyfélfogadási rendjéről
Megtekintés
Egy cipősdoboznyi szeretet
Egy cipősdoboznyi szeretet
Megtekintés
BURSA HUNGARICA PÁLYÁZAT
BURSA HUNGARICA PÁLYÁZAT
Megtekintés

SM@PPRA fel!

Töltse le ingyenes mobilappunkat és értesüljön időben mindenről! Megtalálható minden olyan információ, ami elsősorban a helyi lakosoknak szól és ezeket mind egy kattintással el tudja érni telefonon, vagy tud útvonalat tervezni az applikációval.





Cím: Hajdúhadház Önkormányzat
Telefon: +36 87 446 250
Telefax: +36 87 799 102
E-mail: info@smapp.hu

Ügyfélfogadás rendje:
Hétfő: 8-12 és 13-15 óra
Szerda: 8-12 és 13-15 óra
Péntek: 8-12 óra