Vissza a hírekhez

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

2019-12-17 10:51

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 37/2019.(II.14.)HÖ sz. határozata alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban

2019. december 23. napjától 2019. december 31. napjáig (3 munkanap),
igazgatási szünetet rendel el.

A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatás ellátásáról.

Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) december 23-án és 30-án a 06 31 328-9258, december 31-én a  06 30 998-4547-es telefonszám hívható.

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2019. december 20. (péntek).

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2020. január 02. (csütörtök).

Megértésüket köszönjük!

Dr. Kiss Katalin

jegyző




További hírek

Hulladékszállítással kapcsolatos tájékoztatás
Hulladékszállítással kapcsolatos tájékoztatás
Megtekintés
Tájékoztatás a Kormányablak és az okmányiroda ügyfélfogadási rendjéről
Tájékoztatás a Kormányablak és az okmányiroda ügyfélfogadási rendjéről
Megtekintés
Egy cipősdoboznyi szeretet
Egy cipősdoboznyi szeretet
Megtekintés

SM@PPRA fel!

Töltse le ingyenes mobilappunkat és értesüljön időben mindenről! Megtalálható minden olyan információ, ami elsősorban a helyi lakosoknak szól és ezeket mind egy kattintással el tudja érni telefonon, vagy tud útvonalat tervezni az applikációval.





Cím: Hajdúhadház Önkormányzat
Telefon: +36 87 446 250
Telefax: +36 87 799 102
E-mail: info@smapp.hu

Ügyfélfogadás rendje:
Hétfő: 8-12 és 13-15 óra
Szerda: 8-12 és 13-15 óra
Péntek: 8-12 óra