KORONAVÍRUS

Vissza a hírekhez

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

TÁJÉKOZTATÁS IGAZGATÁSI SZÜNETRŐL

2019-12-17 10:51

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Hajdúhadház Város Önkormányzatának Képviselő-testülete – a 37/2019.(II.14.)HÖ sz. határozata alapján – a Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatalban

2019. december 23. napjától 2019. december 31. napjáig (3 munkanap),
igazgatási szünetet rendel el.

A Hajdúhadházi Polgármesteri Hivatal az igazgatási szünet tartama alatt ügyeleti rendszerben gondoskodik az anyakönyvi igazgatás ellátásáról.

Halaszthatatlan esetben (haláleset anyakönyvezése) december 23-án és 30-án a 06 31 328-9258, december 31-én a  06 30 998-4547-es telefonszám hívható.

Az igazgatási szünet előtti utolsó ügyfélfogadási nap: 2019. december 20. (péntek).

Az igazgatási szünet utáni első ügyfélfogadási nap: 2020. január 02. (csütörtök).

Megértésüket köszönjük!

Dr. Kiss Katalin

jegyző




További hírek

EBOLTÁS

EBOLTÁS

Megtekintés
SZEDD MAGAD AKCIÓ!

SZEDD MAGAD AKCIÓ!

Megtekintés
JÚLIUS 1. SEMMELWEIS NAP

JÚLIUS 1. SEMMELWEIS NAP

Megtekintés
NYÁRI DIÁKMUNKA 2020.

NYÁRI DIÁKMUNKA 2020.

Megtekintés

SM@PPRA fel!

Töltse le ingyenes mobilappunkat és értesüljön időben mindenről! Megtalálható minden olyan információ, ami elsősorban a helyi lakosoknak szól és ezeket mind egy kattintással el tudja érni telefonon, vagy tud útvonalat tervezni az applikációval.

Android applikáció

iOS applikáció

Cím: Hajdúhadház Önkormányzat
Telefon: +36 87 446 250
Telefax: +36 87 799 102
E-mail: info@smapp.hu

Ügyfélfogadás rendje:
Hétfő: 8-12 és 13-15 óra
Szerda: 8-12 és 13-15 óra
Péntek: 8-12 óra

Hajdúhadház Önkormányzat